Sulina, Sulinieni, Sulițeni, Sulițanî


După cum m-o-nvățat prima-nvățătoare, compunerea are trei părți și le zice lor: Introducere, Cuprins și Încheiere, eu azi scriu o compunere, deci voi aplica cunoștințele mele din clasele primare.

Preludiu.

2010, 2010, probă, probă, wtf?! unde mă aflu?! ce-i cu fețele astea?! ăăă… și tu?! ăăă… și eu?! da da, era prin TeleRadioMoldova, concurs Ars Adolescentina 2010, secțiunea recital, mamă, ce tare sunt, se făcea că am ajuns și eu la RRRRRRRRRRRRRadio! se făcea mai apoi că în circumstanțe neilucidate până în prezent am fost declarat/încoronat și am obținut astfel o călătorie(aproape) gratuită în țara mumă, țara mumă?! ăăă… da 🙂 România(hUNIRE! hUnire! prietenii știu de ce). Mai trec câteva zile(bune) și sunt anunțat că plecăm chiar în această vară la mare. Listă de bagaje, cumpărături, bagaje, drumuri și uite-mă ajuns în Gara de Sud(punctul de plecare), ăăă nici o față cunoscută, hmm, wtf?! până iau o bere apare Artur(al doilea câștigător sau primul, uatever, celălalt câștigător), beau juma de bere mai apar câteva fețe cunoscute și uite-așa cu fiecare picătură tot mai multe, berea s-a terminat exact când se umpluse autocarul, ei erau mulți, noi jumate dintre ei. Avea să remarc o săptămână mai târziu că aparențele sunt mai mult de cât înșelătoare și că cei 20 de camarazi de drum, ostili la prima vedere mi-o devenit tru frănzi(true friends). Dureri de fund și de tot ce vrei, pentru că drumul până în Galați(și apoi Tulcea) a durat fooooooooarte mult, plus vreo 4 ore cu vaporul ăăăă o fo dur, foarte dur, dar a meritat indeed. Apropo primele contacte 🙂 o început să apară în Galați, luând amploare pe vapor.

Cuprins.

Am coborât de pe vapor, uhh și priveam ca boii la, khm khm și priveam deasemenea holbați la turma de oițe care se năpusteau spre vaporul de care noi tocmai scăpaserăm, o săptămână mai târziu aveam să-i înțeleg/înțelegem.

Sulina îi oraș sat, mai mult sat, are magazin mixt și magazin nemixt, mixt chiar îs două, în unul este înghețată, în altul maiouri cu Children of Bodom și suvenire.

Sulina are faleză și are plajă, are pescari, are țigani care se ocupă cu rent a bike și au biznăsmeni gen Mama și Maria 🙂

Sulina are indicatoare(1,2,3) și fără a mă teme că greșesc voi spune că în Sulina și în Chișinău îs cam tot atâtea indicatoare, doar că Sulina fiind abia cât un kvartal din Centrul Chișinăului.

Sulina n-are gopi(jali) și Sulina n-are șoferi de maxi taxi care opresc la fiecare poartă și chiar dau înapoi dacă e nevoie. Sulina n-are gunoi pe străzi, cu excepția hârtiei de la înghețată pe care am aruncat-o eu jos, în semn de protest pentru că mersesem vreo 500 de metri fără a da de o urnă.

Sulina multe n-are și multe are(de exemplu graffiti cu prodigy). Sulina îi frumoasă și de jos și de sus. Sulina îi Sulina.

Amu despre noi. Din rând nou și din alineat cu literă mare. Noi devenisem vreo 200, tabăra Sulina, verde cu galben cu teren de baschet afară și mese pentru tenis pe holul de la intrare cu cantină și cu wi-fi doar pe scări și la masa de-afară.

Noi ai noștri eram mai puțini, grupați în pațani și padruge, 8 aici, 8 acolo, plus încă vreo câțiva pe acolo și dincolo, tolea era cu noi, da nu chiar, dar oricum big thnx pentru debate-uri și momente turbate și râsete până la lacrimi.

Ai noștri, ai noștri eram Ion(EU-Nicu), Vitea(Silenzio-Vitalie), Danil(Dan), Vladislav(Vlad-Vlăduț), Costea, Minoru(Artur), băiatu cu maiou galben(Valentin), tax îs șepti. Și din sexu slab Copchilu(Iulia), Aliona, Valeria, Victoria*2, Elena*2 și Mihaela, Sașa(Alexandra), plus mai erau Mekoleta, Artur, Diana, Mircea(Rodica), Iulia, tanti Zina și uff, greu exercițiu de memorie, încă vreo 3, da s mă tai nu-mi amintesc numele.

Nu descriu fiecare zi, pentru că aici un roman în 10 volume nu ajunge, începând cu marmelade și terminând cu dezbateri începute de la obama și terminate cu Dostoievski și Eminescu(găsește logica și firul dezbaterilor). Am să mă rezum la ce îmi amintesc acum repijor.

Marea. Era ciudată, cu nivel pân la genunchi vreo câteva sute de metri și după asta normal, cu valuri mari sau valuri lipsă, cu pești, fără meduze și cu licurici noaptea.

Cerul era mmm.

Nisipul era fierbinte.

Oamenii erau fericiți.

Eu eram bronzat.

Sulina e atât de sălbatică, încât mă tem că descrierile mele au putea să creeze o impresie greșită despre acest loc minunat, deci plecați acolo și minunați-vă, berea-i scumpă, da bună 🙂

Acum trecem la partea cu mulțumirile și peredaiu privet vsem kto menea znaiut.

Mulțumesc în primul rând Doamnei Zina Izbaș, pentru organizare, griji și nevoi.

Urmează mulțumiri pentru echipa Mafia, unu pentru că mi-ați explicat regulile și chestiile, doi pentru că m-ați acceptat, mulțumesc în special lui Vada(prietenii știu de ce).

Și mulțumesc organizatorilor, administrației și bucătarilor de la Tabăra Sulina.

Amu opinionu meu despre fiecare din voi, dacă cineva vrea să scrie abaut mi, aveți la dispoziție comentariile.

A s ncep cu Vlad, pe care unii l-au crezut prof, alții nuș ce, da eu l-am văzut ca pe un mujîk talkovîi, el e unicul care o înțeles că poți bea și dimineașa pe nemâncate bere, mai corect știa despre asta. Făcut plăcere să fiu alături de tine o săptămână, poate ni se mai intersectează cumva căile. Tot aici scriu și despre Sașa. Om Om, peadivaratelea, înțelegătoare și fără supraaprecieri, fraza care m-o rupt o fost @vlad umblă ca un îndrăgostit, dar eu credeam că am trecut deja de faza asta(n.r. șepti ani împreună)@

Urmează Vitalie, noi vizual ne știam, Spiritu românesc, Zimbru, s-o dovedit că el îi mai ciotkos de cât credeam eu, a s mai colaborăm noi, doar că mai întâi vreau să aflu dacă marmelada ceia îi TOT a ta? Thnx pentru ajutor la karaoke și pentru idee în primul rând, interesant s primește mafia s joci cu tine, păcat că nu am nimerit în duet.

Dan a.k.a. Vadicika, datorită lui grupul nostru nu depășea limitele, băiat ascultător și încerca împreună cu Artur să ne educe și pe noi, cei mai recidiviști și fără frică, big thnx înger păzitor, eu totuși am vrut să mă scald, yes I can 🙂

Costea(primu din dreapta), bilot, bilot, bilot =)) așa de atent în timpul bilotului și așa de frumos vorbește când îi mafia 🙂 dansează tare yummi, concurență serioasă, da eu nu-s gelos. Faza cei mai tr00 e cum el nu vtîknește când cineva spune bancuri, chiar elementare, și după vreo câteva minute începe a râde.

Artur, el îi mai cuminte decât Dan, are idei preconcepute pe tema băut/fumat/… păcat că în 2-3 ani se vor spulbera toate. Da treb și puritani, uatever minoru era, cred unicul(valentin și tolea fac excepție) pentru care marea/plaja nu era echivalentă cu bere.

Valentin, a reușit să mă facă să-mi schimb părerea despre el, creată după Ars Adolescentina, oricum spune minciuni cu tona și bancuri la care râde doar el, da așa-i el. Deputat în Parlamentul Tinerilor 🙂

Fetili cochetili.

Elena M. și Victoria tricolor naiz girls, feti model, uneori prea model, viața-i grea, tre de toate să faci(aproape) și uneori să fii foarte curat îi dezavantaj. păcat.

Aliona. Deosebit nuș cum omulețul ăsta. Retras uneori, foarte deschis alteori, open minded și fără idei preconcepute și diferite stereotipuri despre fete/băieți/viață/plăceri.â

Copchilu, rjunemagu. Copchilu, tu rupi și cu asta totu-i spus.

Elena P. deputatu =)) prima ce îmi apare în ochi asta-i discoteca 😀

Valeria, medicu din mafia 🙂 echilibrată, cred că se controlează bine, se poate reține dacă trebuie, se poate degaja dacă treb. plăcut și călduț omuleț.

Mihaela(prima dreapta), așa și n-am înțeles ce avea/are contra mea, uatever făcut plăcere să fim în același grup.

Încheiere.

Acestea fiind spuse închei pledoria mea despre săptămâna petrecută la Sulina, departe de a fi relatat despre toate cele întâmplate acolo, dar detaliile sunt pentru personajele principale, iar ele le știu din prima sursă, de la locul faptelor.

  1. buhahahaha 😀 NOTA DZĂŞI, treşi la loc 😀
    Vanea aka Niku aka Nebesnyi aka NU MĂ UŞIDETZ LA ÎNCEPUT VĂ ROG 😀
    muream citind postul 😀 malaghetZ! compunerea scrisă la cel mai înalt nivel 🙂 merci că nu ai menţionat de duşul secret care la sfârşit era folosit de toţi 😀
    Semnat, al doilea cel mai cuminte, de la perete 😀 😀

    • Vladislav
    • 12 septembrie 2010

    Niku…..iar ai uitat sa-ti iei pastilele!?! Ai scris prea frumos despre „haus”-ul care o fost acolo…poate nu-ti aduci aminte tot, poate vrei sa reprimi niste amintiri. De fapt, ce ai scris tu aici, is aminitiri din momente sobre! De fapt….vorbesc prostii….per ansamblu chiar a fost foarte misto….pacat ca unii nu stiu masura si nici nu pot sta cu pantalonii pe ei. Bravo baieti! Si sa ne mai auzim!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu