Arhivă pentru 7 mai 2010

Mancurtia


Chișinăul prinde culoare… morcoviu… negru… morcoviu negru… morcoviu… negru. În această perioadă, toți mancurții își afișează câte o panglică în piept, să-i vadă lumea, să-i cunoască.

Pentru o mare parte din tineri panglica sfântului Gheorghe e un fel de glamour, nu ești suficient de zvisdos dacă nu ai această panglică în piept, la geantă, la antena mașinii sau măcar pe parbrizul din spate. Am întrebat-o pe o fată de la colegiul meu ce reprezintă pentru ea panglica… mi-a zis că toți prietenii ei poartă așa ceva și și-a pus și ea, alta mi-a zis că astfel sărbătorește victoria, la întrebarea care victorie nu mi-a răspuns, nici la întrebarea când a început cel de-al doilea Război Mondial.

Cea mai tare fază legată de 9 mai, e că rușii și-au făcut propriul război în cel de-al doilea război, pentru toată lumea e WW2(1939-1945), rușii au extras din el 4 ani și au creat „Marele război pentru apărarea patriei”(1941-1945), fiecare cu interesele sale 😦

Spărgătorul de gheață, de Victor Suvorov